We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

13.4.13

Κρασί και live μουσική;

Μμμμ... Μετά από αρκετές ώρες μοντάζ και ενα κεφάλι καζάνι αποφασισα να παω σε μια παμπ κοντά στο σπιτι μου με την συγκάτοικο μου και να ακούσουμε λίγη indie live music... Ναι, ακούγεται τελείως μα τελείως δήθεν. Αλλα με δωρεάν είσοδο, 4 ευρώ το ποτήρι με το κρασί και μόλις 10 λεπτά από το σπίτι μου ήταν ό,τι πρέπει!



ΣΚΕΨΗ:
Τι θα κάνω να πάρει, έχω γυρίσει μόνο τη μισή ταινία και η προθεσμία είναι σε 2 βδομάδες, οι ηθοποιοί μου είναι όλοι άθλιοι εκτός από τον πρωταγωνιστή είμαι μια αποτυχία σαν σκηνοθέτις, σεναριογράφος και μοντέρ και ό,τι υποτίθεται πως κάνω σε αυτή τη χώρα.



ΣΚΕΨΗ
Όλα θα πάνε καλα, και αύριο μέρα είναι. 


-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια