Όσοι άνθρωποι πετάνε συχνά με αεροπλάνα σίγουρα έχουνε δει διάφορα πράματα και έχουν τρανταχτεί από πολλά κενά αέρος.
Μου έχει τύχει να καθυστερήσει το αεροπλάνο. Μου έχει τύχει να μου προσφέρουν 400 ευρώ για να περιμένω 12 ώρες στο αεροδρόμιο, διότι η θέση μου είχε πουληθεί και σε άλλα άτομα εκτός από μένα (πράμα που το κάνουν όλες οι αεροπορικές εταιρίες). Η τελευταία πτήση ήταν λίγο πιο επεισοδιακή απ' ότι έχω συνηθίσει, αλλά μιας και έμαθα κάτι καινούργιο, αξίζει να το καταγράψω.
Η πτήση μου ήταν για τις 7 το απόγεμα, παρόλ' αυτά η ώρα ήταν 7 και μισή, εγώ ήμουν ένα πτώμα, και βρισκόμουν ακόμα στη πύλη. Είχα παραδώσει φυσικά τη βαλίτσα μου. Μας είπαν πως η καθυστέρηση είναι λόγω τεχνικών προβλημάτων, και φυσικά είναι ακριβώς αυτό που θέλει να ακούσει κάποιος που δε φοβάται αλλά ούτε πολυ-εμπιστεύεται τα αεροπλάνα. Μετά από καμία ώρα, ήρθε ο πιλότος και οι αεροσυνοδοί και μας ανακοίνωσαν πως προσπαθούνε μία ώρα να επισκευάσουν τη βλάβη του αεροπλάνου, αλλά δεν τα έχουν καταφέρει. Μας είπαν πως χαλάσαν τα πτερύγια που έχουν τα φτερά του αεροπλάνου για να απογειώνονται και να προσγειώνονται, και πως θα περιμένουν μέχρι το πρωί για να τους φέρουν ανταλλακτικά από το Λονδίνο.
Πέρασε μια ώρα και αφού κατέβασαν τις βαλίτσες από το αεροπλάνο και τις πήραμε, μας έστησαν σε μια ουρά για να μας προσφέρουν διανυκτέρευση αν τη χρειαζόμαστε. Και στέκομαι σε αυτή την ουρά, με μια βαλίτσα γεμάτη βαζάκια,μπουκάλια με μέλι, ελληνικό καφέ, και τραχανά, και αναρωτιέμαι γιατί έπρεπε να βραχυκυκλώσει το αεροπλάνο τώρα. Αν και εδώ που τα λέμε καλύτερα να σταματήσουν να δουλεύουν τα φτερά ενώ βρίσκεται στο έδαφος παρά στον αέρα.
Και τότε βλέπω ένα πλήθος να φεύγει από την ουρά και να πηγαίνει προς τις αναχωρήσεις. Τελικά ξαναέδωσα τη βαλίτσα μου στο check-in, ξαναπέρασα τον έλεγχο και ξαναπήγα στην ίδια πύλη. Και σε ένα τέταρτο περίπου ήμουν μέσα στο αεροπλάνο. Αυτό που πριν κάνα δίωρο δε μπορούσε να πετάξει. Γιατί δε δουλεύαν τα φτερά.
Ο πιλότος που μας είχε πει νωρίτερα για τη βλάβη έκανε την εξής ανακοίνωση:
"Μας συγχωρείτε πάρα πολύ για τη καθυστέρηση, και επιτρέψτε μου να σας πω για ποιό λόγο σας ταλαιπωρήσαμε με αυτή τη καθυστέρηση. Όπως σας είπα, ο τεχνικός μας δούλευε για μία ολόκληρη ώρα για να διορθώσει το πρόβλημα των φτερών, και παρ' όλες τις προσπάθειές του, δεν τα κατάφερε. Έτσι κάλεσε το Λονδίνο να του στείλουν ανταλλακτικά και έσβησε όλα τα ηλεκτρικά του αεροπλάνου. Όταν ζητήσατε τις βαλίτσες σας, επέστρεψε και άναψε το αεροπλάνο. Και το πρόβλημα είχε διορθωθεί"
Ευτυχώς υπήρχε άφθονο κόκκινο κρασί διαθέσιμο καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης.
-Άνι
Ctrl Alt Delete ...πάντα πιάνει!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφή:'D Γιές!!!
Διαγραφή