We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

6.11.14

Ξεκίνησε ο Πόλεμος των Χριστουγέννων

Είναι προφανές που πάει αυτή εδώ η συζήτηση.

Πριν από μια δεκαετία (και κάτι) θυμάμαι την αβάσταχτη ανυπομονησία για να έρθουν τα Χριστούγεννα. Έλεγα σε όλους πως είναι η αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου, έλεγα τα κάλαντα, και στόλιζα το έλατο με την αδερφή μου τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη γιορτή.


Μια δεκαετία μετά (και κάτι), η διάθεσή μου όσον αφορά τα Χριστούγεννα είναι άλλη:σίγουρα δεν είναι η αγαπημένη μου γιορτή, χαίρομαι που εδώ δε λένε τα κάλαντα, και όχι μόνο δεν έχω όρεξη να στολίσω, αλλά προετοίμασα ήδη τον εαυτό μου για έναν μήνα όπου όλα τα λεφτά που έχω για λογαριασμούς, φαγητό και ενοίκιο, θα πάνε σε μια άλλη μαύρη τρύπα: δώρα.

Αντίστοιχα, θα έχω να βρω χώρο στο δωμάτιο-ντουλάπι που ζω για να χωρέσω όλα δώρα που θα λάβω από τους φίλους μου, που μπορώ να μαντέψω ότι νιώθουν λίγο πολύ ακριβώς όπως κι εγώ γι αυτή τη γιορτή.

Όλοι έχουμε ζήσει τον Πόλεμο των Χριστουγέννων. Εγώ θα μιλήσω συγκεκριμένα για το Λονδίνο, που το άτιμο είναι τόσο ωραίο με όλα του τα στολίδια και τα φωτάκια και το πιθανό χιόνι φέτος.

Κάθε χρόνο, ένας πολύ συγκεκριμένος πόλεμος συμβαίνει στο Λονδίνο, ανάμεσα στα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της χώρας, για το ποιος θα φτιάξει το πιο πετυχημένο και ακριβότερο διαφημιστικό σποτάκι.

Όπως ξέρουμε ήδη, υπάρχουν πιο ακριβά και πιο φτηνά μάρκετ. Κανείς δεν εξαιρείται από αυτόν το πόλεμο όμως. Τα Asda και το Tesco στέκονται τρομαγμένα σε μια γωνία και περιμένουν με ανυπομονησία το τέλος αυτού του μαρτυρίου, ενώ το Marks & Spencer και το John Lewis τσιτώνουν τα ποντίκια τους και βάφονται στα χρώματα του πολέμου: Κόκκινο. Πράσινο. Χρυσό.

Για να καταλάβουμε όλοι ακριβώς τι εννοώ, θα σας δώσω μερικά στατιστικά για τα προηγούμενα Χριστούγεννα. Μετρώντας πόσες προβολές είχαν τα σποτάκια τους στο YouTube, οι χαμένοι της χρονιάς ήταν οι Asda, Tesco, και Debenhams, με προβολές που δε ξεπερνούσαν τις 40 χιλιάδες. Το Marks ήταν περίπου στη στάθμη του μισού εκατομμυρίου, και ο John Lewis πήρε τα σώβρακα όλων με περισσότερες από 5 εκατομμύρια προβολές για τη γλυκούλα τους διαφήμιση. Πλέον βέβαια έχει περίπου 13 εκατομμύρια.






(αυτο το σκυλάκι ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!)

 Γιατί λοιπόν γράφω αυτό το άρθρο σήμερα, ενώ θα έπρεπε να ετοιμάζομαι για τη δουλειά;

Διότι όταν άνοιξα το ράδιο, πρωί πρωί, η πρώτη είδηση που άκουσα είναι πως το John Lewis έβγαλε σήμερα το σποτάκι του. Δε μπορώ να επισυνάψω βίντεο, οπότε πρέπει να το κάνουμε έτσι:

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Εννοείται πως αυτή η διαφήμιση κόστισε 7 εκατομμύρια. 

Γιατί; Γιατί λίγο πολύ δε γλιτώνει κανείς σε τέτοιες πρωτοκοσμικές χώρες αυτόν τον πόλεμο. Και ήδη οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ξεκινήσει να κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους σιγά σιγά. Σε λίγα χρόνια, ο Πόλεμος των Χριστουγέννων θα ξεκινάει μετά τον δεκαπενταύγουστο.

Πιστεύω θα συμφωνήσουμε όλοι πως ο μεγαλύτερος και μόνος χαμένος του Πολέμου των Χριστουγέννων είναι τα Χριστούγεννα. Αυτό θα πει ποιητική ειρωνεία.

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια