We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

28.7.13

Διαφώτιση και Εγκεφαλικές Πορδές

Η έννοια της λέξης 'διαφώτιση' αλλάζει ανάλογα με τον αιώνα και να πω την αλήθεια δεν έχω πολύ καλή γνώση του θέματος. Για το 2013, διαφώτιση είναι η ικανότητα κάποιου να κλείνει όλες τις αρνητικές, δηλητηριώδεις σκέψεις, να απαρνείται το στρες, και να ζει χωρίς να ανησυχεί για χρήματα και επαγγελματική αποκατάσταση. Με όλα τα απαίσια πράματα που συμβαίνουν κάθε μέρα στον κόσμο, θέλει γερό μυαλό για να μην πνιγεί κάποιος στην απογοήτευση και την ρουτίνα.

Με διαλογισμό και διάφορα άλλα τέτοια πολύ ζεν πράματα, σβήνουμε το μυαλό μας και αφήνουμε το σώμα μας για λίγο. Το φως μετατρέπεται σε κύματα που πέφτουν απάνω μας και σε παρασέρνουν ένας θεός ξέρει πού. Με αρκετή εξάσκηση, μπορούμε να διατηρήσουμε αυτή τη κατάσταση για ώρες. Αν είμαστε αρχάριοι, τρομάζουμε και 'ξυπνάμε'.

Και ενώ σκέφτομαι διάφορα τέτοια, και έχω δουλειά την επόμενη μέρα, και δε πολυξέρω τι μου γίνεται, και είμαι κουρασμένη αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ... αρχίζει να βρέχει. Δεν έχει βρέξει για αρκετές μέρες. Το παράθυρο είναι ορθάνοιχτο.


Και με κάποιο τρόπο που δεν έχω καταλάβει και δεν πρόκειται να καταλάβω ποτέ, περνάω λίγα λεπτά διαφωτισμού. Ή ποιό σωστά, παθαίνω μια ωραιότατη εγκεφαλική πορδή, και το μόνο πράμα που μετράει είναι αυτό το δροσερό καλοκαιρινό βράδυ και η μυρωδιά της βρεγμένης γης που απλώνεται σαν θαύμα μπροστά μου, ενώ εγώ συνέχεια την αγνοώ και ανησυχώ για χρήματα και επαγγελματική αποκατάσταση.

Το πώς έφτασα να κάνω βόλτες μέσα στην βροχή στις μία το πρωί είναι άλλο θέμα.

-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια