We've moved!


Μετακομίσαμε!
To bitiboukou (aka ένα ακόμα blog) ζεί πλέον σε άλλο σαιτ. Όλα τα καινούργια άρθρα θα ανέβουν στο bitiboukou.com

Υπάρχουν πολλά καλά πράματα για διάβασμα εδώ όμως, οπότε take a look.

Τα λέμε στην άλλη πλευρά.

-Άνι

30.7.13

Salvation Noodle



Τα φοιτητικά μου χρόνια σχεδόν πέρασαν τώρα, και ενώ έχω αιώνια ευγνωμοσύνη στην οικογένειά μου για την ευκαιρία που μου έδωσαν να σπουδάσω στο εξωτερικό, ξεχνάω πάντα να ευχαριστήσω ένα λιγότερο σημαντικό αλλά πολύ βασικό κομμάτι τις ζωής μου μέχρι σήμερα: τα νούντλς.



Πόσες ατελείωτες βραδιές με έχουν ξελασπώσει αυτά τα μικρά, σγουρά, αποξηραμένα θαύματα. Πάντα προσπαθώ να έχω μερικά σακουλάκια μέσα στο ντουλάπι μου. Το μαγείρεμα είναι 'δεύτερη φύση' πλέον: μέσα στο κατσαρολάκι, αδειάζω το σακουλάκι με τη γεύση από πάνω και το περιχύνω με βρασμένο νερό. Αγαπημένη συνταγή: Bachelors.

Για άλλους είναι τα μακαρόνια, για άλλους το ρύζι, για άλλους τα κατεψυγμένα φαγητά. Για μένα είναι τα salvation noodles. Λίγο για ευκολία, λίγο γιατί μου θυμίζουν τον παππού μου, αποκλείεται να λείπουν από το σπίτι μου. Νούντλ εδώ, νούντλ εκεί... Και ποιό θαυμάσιο γεύμα έχω μπροστά μου ενώ γράφω αυτό το άρθρο;


-Άνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια